Masal-33 tabiki de gerçekten gözle görülür bir fark oldu maşallah. Benim oğlum da asla bi şey yemezdi o kadar çok zor dönemden geçtim ki oturup ağlıyordum. Aç bırak yer dediler aç bıraktım 2 gün aç kaldı ve asla yemek yemedi şimdi öylr her gördüğünü her önüne konanı yine yemez ama eskiye nazaran çok iyi oldu şükür en azından aç gezmiyor ilerleyen dönemlerde daha iyi olur inşallah