annebebek5200 Kira da oturup da mutfak dolabı ve tezgahına kaplama yapan var mı ev sahipleri izin veriyormu
sek_kahve annebebek5200 ben kaplama deneyecektim ama kenarları olan eski model kapaklar var ya onlardan benim mutfak, aşırı zorlandım öyle olunca boyadım direkt