Ipkdrm oğlum 11 ay 23 günlük resmen 1 yaş sendromuna girdi diyebilirim yalnız değilsin yani sakin oğlum gitti herşeye avazı çıktığı kadar bağıran istediği bişey olmayınca gözyaşlarıyla ağlayan bir bebek oldu. Sürekli kucakta balkonda oyun halindeyiz. Dışarıya çıkmaktan hoşlanan bebeğim dışarıda avaz avaz kucak istiyor. Süpürgeyi kucakta birlikte yapıyoruz, kolum yamuluyor resmen. Sabrediyorum ne kadar sabrımın sonunda olsamda el kadar bebek ne anlar sonuçta ne verirsem onu alırım diyorum. Geçici bir süreç eminim ne zaman geçer geçerken bana ne olur bilmiyorum ama ben sakin olursam ona da yansır buna inanıyorum. Dip köşe ne zamandır temizlik yapmıyorum emin ol. Ama hiç öyle kendimi atayım falan diye düşünmem yani şurda iki üç sene çekeceğim süreç için neden çocuğumu ömrü boyunca annesiz bırakayım ki. Hepsi geçecek büyüyecek biz dönüp bakıp geçen yıllara yanacağız