tugceazra ayni durumdayiz benimde 5 aylik ve geceleri agliyor uykusu cok kisaldi hemen uyaniyor. Yatmadan soguk havuc vs veriyorum dis kasiyicisini gun icinde hep veriyorum dolaba koyulanlardan da aldim. Ayrica Tetagil var dis granulu hemde dogal icerikli onuda doktor vermisti biraz rahatlatiyor. Emziriyorsan bolbol emzir kucakla. Baska turlu rahatlamiyorlar malesef. Umarim en kisa zamanda dis goruruz :)