yigitinannesii1 Hanımlar doğum yapan birisi sebze, soğuk bişey yiymez içemez miş 15 gün oldu doğum yapalı annem çok nadir yememe izin veriyo siz de de böyle mi yediniz mi soğuk bişey fln
aysebb yigitinannesii1 Böyle şeyler yaşamadım hiç her zamanki gibi yememe içmeme devam ettim hiç dikkat etmedim yani sıcakmış soğukmuş. Zaten doğumdan sonra içi yanıyor insanın lohusayken ateş basıyor falan neden içmeyecekmişim
3kedili2bebekli yigitinannesii1 Aralık ayinda dondurma yiyordum soğuk su içiyordum yaniyordum ben lahana pırasa yemedim gaz çok yapıyor ama yesillik çok yedim süt yapar soğuğun hele hiç etkisi yok süt üşürmüs öyle derler iyi olur bebek ferahlar bu sıcakta de sende 😂 takılmayın eski hurafeler bunlar gaz yapacak bir şey yerseniz de kimyon çayı içmeniz yeterlidir
mamabear_ yigitinannesii1 alakayı anlayamadım ama 22 günlük bebeğim var sebzemi de yiyorum, dondurmamı da yiyorum. Ne olurmuş ki yersek 😅
ikiprensesbebiss yigitinannesii1 soğuk bir şey yenilince bebekte gaz yapabiliyor ama sebze hiç duymadım
yigitinannesii1 aysebb şuan evde atletle dolaşıyorum annem benle tartışıyo kalın giyin içinde yara var diye
yigitinannesii1 3kedili2bebekli annemden gizli kola içtim çocukta gaz oluştu çıkartamıyo annem anladı benle kavga ediyo 🥲
yigitinannesii1 mamabear_ çiğ sebze yenmezmiş mide de yeşerirmiş arkadaşımın tanıdığı biri marul yemiş ağrıdan duramamış acile gitmiş midesinde skntı çıkmış tam anlamadım bende ama çiğ sebze yenmezmiş 🤷♀️🤷♀️
zeynepyusufaslan yigitinannesii1 ben hiç takılmadım bence takıldıkça sakınan göze çöp batırıyor gayet dondurma da yedim az miktarda kola da içtim çünkü dikkat etsem de etmesem de gazlı bir bebeğim var böyle de devam ediyorum
yigitinannesii1 zeynepyusufaslan annemden gizli kola içtim çocuk gazını çıkartamıyo anladı benle kavga etti 2 saat 🤦♀️🤦♀️
eraysen yigitinannesii1 temmuzda doğum yapıp soğuk ne bulduysa yiyip içen ben bunu ilk defa duyuyorum yanıyordum buz yesem içimdeki ateşi söndüremezdi🙈
yigitinannesii1 eraysen şuan bende öyleyim atletle klimanın altında terliyorum ama anlatamıyorum bunu anneme 🤦♀️🤦♀️
[silindi] yigitinannesii1 her sebze gaz yapmaz bazi sebzeler evet asiri gaz yapiyor ama soguk herseyi yiyip ictim
3kedili2bebekli yigitinannesii1 şey kola icmeseniz tabi daha iyiydi kimyon çayı icip emzirin ben kola da iciyordum ama her gün 2 fincan kimyon ve rezene içiyordum çok gazlı bir bebekse de gaz damlasına başlayın bebeğinizi tuvaletini yapar pozisyonda bacaklarını karnına çekerek sırtı gogsunuze gelecek pozisyonda dik şekilde bir eliniz de karnında evde gezdirin hemen çıkarır gazını
zeynepyusufaslan yigitinannesii1 zinco gaz damlası kullanıyorum ben iyi çıkartıyor bir de dün baby sparkles diye bir uygulama indirdim orada hareketler var onlardan yaptırıyorum günde 2-3 kez gazını rahat çıkarıyor
haticerva06 yigitinannesii1 sebze değilde annem banada soğuk yeme içme demişti hasta olurum diye sadece ama😂
eraysen yigitinannesii1 ben hayatım da terlediğimi hatırlamazdım doğumdan sonra hem terlemeye başladım hemde doğum yaptığım ay isilik olmuştum bence annenize anlatın eskiler lohusa kadın üşür kafasında hala maalesef benim kv doğum sonrası için bana uzun pijama takımı almıştı üşürüm diye ama ben askılı gecelikle geçirdim hastane sürecini ki yün patik sipariş etcekti baktı ben pijama bile giymiyorum vazgeçti 😂
cevizlikek22 Asitli içecekler hariç hiç bir şeyi kesmedim yeme olarak sadece dikkat ettiğim bol bol su içmek thin pekmez karışımı gibi süt artırıcı besinler oldu onun dışında her şeyi yedim içtim