Arkadaslar bebegim 2 ayb10 gunluk henuz.normaldenyenidogan sunneti yaptirmayi dusunuyordum hemen.ama dogunca oyle olmuyormus.insan kiyamiyor.bide sarilik gecirmistik.birbirimize alisma sureci ve sariligi fln derken yaptiramadik sunneti.bircok dr dogar dogmaz,1 aylik vs sunneti yaptirabilirsiniz diyor.normakde yapticaktim simdi.ama son gittigimiz dr 6.aydan once onermiyorum alyuvarlar akyuvarlar biseyler dedi kaldi yine.Osman Gonulal da 2-3 aydan once onermiyorum cunku yapisiklar olabiliyor demisti bi canli yayininda.o yuzden kararsiz kaldim.siz neler yaptiniz nasil gecti olanlar?