Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacak oğlum 3 yaşında ve göz doktoruna götürdüm muane oldu gözünde doğuştan hipermetrop var dedi yani yakını görememe gözlük verdi ama oğlum takmak istemiyor doktor kesinlikleee takması gerekiyo dedi ne yapmalıyım sizlerinde böyle gözünde sorun oldumu ve birde nasıl alistirdiniz yada takmasak çok sorun olur mu ya