İl emrinin kalktığı söyleniyor. Öğretmenler isterse farklı ilde birleştirme yapılacakmış. Ama benim eşim polis özel harekat. Her birim her ilde yok. Ve polis askerin tayini bizden önce yapılıyor. Yani eşimin belli olacak sonra ben tayin isticem. Peki bu durumda eşimin gittiği ilde bana okul gelmezse ne olacak ? Hiçbir şekilde asker ve polis eşlerini ayarlayamazlar ki. Çok mağdur aile olacak ne olacak sizce veriler mi il emri bizlere ?