Bende 6 aylıkken başlayacağım işe, yaklaşık bir ayım kaldı babaanne ve dedesi bakacak, şeker tuz salça olmayacağını söylüyorum ama biz ne yersek ondan veririz diyorlar ben hazırlarım onun yemeği ayrı diyorum… ama eskilerin yaptığı okadar çok yanlış şey varki direnmekten yoruldum ve akışa bırakmaya karar verdim yoksa aklımdan da huzurumdan da olucam