Kızlar herkese merhaba 41 günlük bi kızım var. Son 4-5 gündür 7-8 saatleri arasında ağlıyor anlam veremiyorum varmı böyle olan neden oluyor acaba ya sonrasında bir şekilde uyutmaya çalışıyorum uyuyor. 8.30- 9 gibi gece uykusuna yatırmış oluyorum ben yine aynı şekilde o saatlerde uyumuş oluyor ama neden ağlıyor ki büyüyorlar atak mı anlamadım gazını da çıkarıyo çiş kakada yapıyo karnıda tok anlamadım gitti 😒