Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, puset arayışındayım e bebekten baktığımda oto koltuğu olarak çıkıyor puset şeklinde. Onları mı tercih etmeliyim oto koltuğu yazınca bir tereddüt ettim aslında. Bildiğimiz klasik bir puset arayışındayım kullanıp memnun kaldığınız markaları paylaşırsanız memnun olurum ♥️