ipek0210 Kızım Üç aylık ateşi 39° hastaneye götürdük sadece ilaç yazdılar ilacını kullandığıma rağmen ateşi düşmüyor Bu durumu yaşayan var mı ateşini nasıl düşürebilirim
BarlasMomm ipek0210 enfeksiyon varsa antibiyotiksiz dusmuyor atesi. Bebeginizde cok kucukmus ama. Sık sık ılık dus aldırın. Evi serin tutmaya calisin ve emziriyorsaniz bol bol emzirin