NariNariKiminYari Mls12345 allah cezasını versin bu ocağın asla çıkmıyor ben çözümü ocağı değiştirmekle buldum 🥲
Birgocmenkustuo Mls12345 eger cam asinmasi ise çıkmaz. Yag yanığı gibi bi leke ise cam kazıyici ile çıkar ama cizilme ihtimali oluyor. Ben çıkarırken cizmistim cami.
Papatyaa21 Mls12345 bu leke değil gibi evinizde spiral makinesi ile kesim vs yapıldımı ? ? Çıkan kıvılcım camı bu hale getiriyor tırtık tırtık yapıyor camı aşındırıyor benm de fırınımın camı böyle oldu doğalgaz döşenirken boruları kesmişlerdi
etuerk Mls12345 Dr. Beckmann cam temizleyicisi var kesin çözüm. Ben almanyadayım burda Rossmann da var ama tr de var mı bilmiyorum ya da netten bakman lazım