Merhaba, hafif derecede rahim sarkmasi yaşıyorum, doktor kegel egzersizi tavsiye etti ve 3 ay kadar hergun yapmamı soyledi. Kegel egzersizleriyle bu sekilde sarkmayi toparlayan, iyi donus alan birileri var midir acaba aramizda?
3 yil once sezaryen oldum bu arada normal dogum da degil ama yine de bag dokular gevseyebiliyormus hamilelikle birlikte, dogumdan 3 yil sonra boyle bir sey yasadim🤷🏼♀️