Kubraengin 1 yaşında oğlum orta parmağını kullanıyor bişeyler yaparken aynı durumu yaşayan bilen var mı
sencokbiliyon Kubraengin benim de annem hep orta parmağını kullanır bir şey gösterecekse, bir şeyi işaret edecekse, ne bileyim işaret parmağıyla dokunuruz ya normalde, annem orta parmağıyla dokunur mesela. Şimdi siz diyince fark ettim 😂 çok da önemli değil sanki