ipek3435 Kızlar ben Eylül’de iş başı yapacağım. Sınıf öğretmeni olup süt izni kullanan var mı? Ya da etrafından duyan? İdareler bu konuda zorluk çıkarabiliyor diye duydum ne yapmam lazım? Şimdiden teşekkürler 🌸