findiginannesi_ merhaba benimkide 2 yaşında 9 kilo. Ben çözümü şunda buldum. Kalorisi yüksek şeyler yediriyorum. Meyve suyu. Az şekerli kek bol çerezli. Çünkü sade yemez çoğu şeyi. simit vs sever bunları sık yapıyorum yemek yedirirken iştah açan şeyler turşu vs veriyorum. Kahvaltıya reçel çikolata vs indirmiyorum onun yerine helva veriyorum. Sıksık birşeyler yapıyorum mısır patlatıyorum meyve veriyorum. Yemek yemezse ısrar etmiyorum ben karşısında yiyorum sonra yanıma gelip istiyor 😊 çok hareketi oyunlarında bir tık azalttım masa başında kitaplarla boyamayla vs ilgileniyoruz birlikte. Bakalım inşallah işe yarar iyi gidiyoruz