findiginannesi_ sabah kahvaltılarına tahin pekmez eklemeye çalışın. 2 hatta 1 tatlı kaşığı yese bile inanılmaz iştah açıyor. Ben kızıma düzenli vermeye başladığımdan beri inanılmaz fayda sağladı. Ben koskanın direk karışık tahin pekmezini kullanıyorum. Umarım sever. İçirebilirsenix yine kefir deneyebilirsiniz süt yerine ama yazın çocuklar gerçekten kilo almıyor. Benim kızım çok yiyor(abartmıyorum şu bir aydır iştahı ciddi derecede açık) normalde bu yemesiyle 1 kilo almış olması lazım ama çok hareketli olup terlediği için yediğini de yakıyor. İştahına rağmen tam ortalamada kilosu ama 2 aydır hiç kilo almadı. Kışın alıyor, yazın duruyor kilo alımı 🤷🏻♀️