Kızlar yeni bir işe başlaycağım okullar açılınca saatlerini söylüyorum sizce uygunmu oğlum 3.5 yaşında annem bakacak eşim bırakacak sabahları kızım da 1 e gidecek özel okula vericez inşallah zaten kızım için çalışmak istiyorum servisle gidecek o da haftada 5 gün pazar pazartesi tatil saba 9.bucuk akşam 6 saatleri 40 dakika ders 20 dakika tenefüs olacak yol olarak da yarım saat 40 dakika sürüyor 7 ye doğru annemlere gidip yemeğimi yiyip çocuklarımı alıp gelicem eve sizce saçma mı bu sistem