2 haftayı geçen bir süredir sürekli yorgunum öyle ki bazen kolumu kaldıracak gücüm yok bebeğim için kalkıyorum önceden çok enerjiktim ne oldu böyle şaşıp kaldım kendime böyle bir durum yaşayan var mı ya neyden olabilir hastaneye randevu aldım tahlillerime baktırıcam ama 1 ay önce baktırmıştım bir sorun yoktu nedir bu halsizlik ya