Elif_mihra Sorum başlıktaki gibi kuaförüm dibe değmiyor sıkıntı olmaz dedi emzirirken keratin bakımı yaptıran var mı?
suuuuu Elif_mihra Ben kaç tane kuafore sordum emzirirken yapmıyoruz dediler çok fazla kimyasal içerdiği için.
Elif_mihra suuuuu başka bi kuaför arkadaşa daha sordum,çocuk doktoru olan bi müşterisi varmış özellikle ona sormuşlar sıkıntı olmaz demiş
suuuuu Elif_mihra Benim sorduklarım yapmıyordu diye bende yapamadım. Böyle şeylerde zaten herkesin kafası karışıyor herkes farklı bir şey diyor. İstediğiniz gibi olur umarım😇💐