moralim bozuluyor. Benim zaten sütüm az ve mama destekli gidiyorum. Meme reddi de yapınca artık diyorum emzirme olayı son mu bulacak artık… üzülüyorum. Ben sütümü arttırmak için o kadar çabaladım ki, tam artmaya başlarken meme reddi yapıyor şimdi. Neyse vardır bunda da bir hayır…