Ess92 Leslie veya basit üst vücut bacak çalışmak istiyorum. 21 günlük bebeğim var. Erken mi? Sizler ne zaman başladınız?
bernnaa Ess92 ben 4. Gün kendime gelmiştim ama hızlı yürümem 1 ayı bulmuştu evde leslie nin başlangıç seviyesinden de 3 hafta sonra mı ne yapmaya başlamıştım onu yapmasam bile müzik açıp evde yürüyordum öyle. Spor deyince millet ağır egzersizler sanıyor yürüyüş iyi geliyor stresede hava iyiyse bebeği koy bebek arabasına dışarıda yürü
Laydaren Ess92 Erken. Şuan ancak yürüyüş yapabilirsiniz. 3 ay yürüyüş yaptım, 3 ay sonrası pilates yaptım, 6. Ayda kaslara yüklenecek sporlar yaptım. 3 ay sonra kendimi iyi hissediyorum diye başladığım spor beni mahvetti. Dikkatli ve zamanlı ilerleyin
Ess92 ArvenMom 6 ay da fazla değil mi? İlk kızımda 3-4 ay sonra başlamıştım. Ama bunda daha çabuk toparlandım gibi hissediyorum 😂
ArvenMom Ess92 ben sporcu olmama rağmen doktor 6 aydan önce başlama dedi aceleniz ne bi toparlanın sonrq başlayın o kadar erken başlamak çok yanlış 😂
Ess92 biroglanannesii1 karın çalışmak için şu an erken zaten. İnternette bazı yerlerde 1 ay yazan falan gördüm şaşırdım. İlk kızımda 40ım çıkınca doktora gittiğimde yavaştan spora yani yürüyüş bir de hafif bacak egzersizleri başlayabilir miyim dediğimde evet başlayabilirsin demişti ama ben ilk doğumumda çok geç toparlandığım için 3. Ayda başlamaya ancak fırsat bulmuştum.
biroglanannesii1 Ess92 Yok erken canım 3 ay bekle yine sen ben korse bile kullanamadım dikişlere bir şey olur diye
nazlik Ess92 benim doktorumda üçüncü aydan sonra tempolu yürüyüş altıncı aydan sonra spor önermişti kesinlikle erken bol su için ev içinde günlük hareketleri artırın ama spor daha çok erken
Ess92 gurbetteanne10 yldrm12 Günde 10 15 dk Leslie yapmayı düşünüyorum şu aşamada. Büyük kızım da var 2 yaşında ikisini dışarda şu an tek başına kontrol etmem zor olur. Leslie de zorlanırsam bırakırım 😞