Cagbar Hanımlar bebeğim kaka yapmakta çok zorlanıyor doktor şurup verdi 3 hafta kullan dedi kullandığımda yapıyordu her gün şu an kestik 5 gündür yine yapamıyor çok zorlanıyor sıkıyor ama olmuyor ne yapmalıyorum artık bilmiyorum yaşayan var mı bu durumu
mysozclk Cagbar probiyotık kullanıyor musunuz eger kullanmıyorsanız kullanın aynı sorunu bızde yasadık probiyotık başladık düzeldi 4. Ayda tekrar bıraktım ek gıdaya gectık 6. Ayda tekrar basladık hazımsızlık oluyor diye tekrar yazdı doktor ılk 3 ay bıogai sımdı maflor kullanıyoruz suan kızım 7 aylık 1 ay daha kullanırım sonra duruma gore bırakırım
eymenesra Cagbar bizimki iki aylıktan beri yapamıyor üç aylığız fitille yapıyor bi ara probiyotikle düzene girdi ama gene bozuldu offff sinirlerim bozuk bu kaka muhabbeti yüzünden
mysozclk Cagbar estağfurullah ☺️ bagırsak düzenleyici ve bagısıklık güçlenmesine yardımcı recetesız satılıyor hepsi ama yınede doktora danısıp ona gore kullan canım ins ıyı gelir 🤲
rabiaozdmr Cagbar canım kasıklarına sert şekilde masaj yap zeytinyağı ile de poposunun içini ov yapar inş