Çölyak hastasiyim bende bebeğimde acaba çıkarmı diye şüpheleniyorum benim ailemde çölyak olan yok ama ben çölyak hastasiyim benimde değerlerim bu aralıklarda çıkmıştı ve pozitiflik endoskopi parça alındı biyopsisi pozitif çıktı yani çölyak diyeti yapıyorum daha sağlıklı besleniyorum çölyak diyeti yaptığından veri kilo aldım ve kan değerlerim düzeldi daha sağlıklı oldum bebeğinizede geçmiş olsun belirtileri nelerdi acaba kaç yas