Bebeğim 60 günlük iken uzun yola gideceğim. 1600km kadar . Türkiye nin bir ucundan diğer ucuna… daha önce böyle yolculuk yapan oldu mu? Tek kontak mı gitsek yoksa üç dört gün bir yerlerde konaklayarak mı bilemedim . Bi an önce de evime varmak istiyorum . Deneyimi olan anneler var mı acaba ? Bebeğim emiyor mama kullanmıyoruz . Gaz ı az oluyor gaz damlası sayesinde . Tabi şu anlık… memede arabada uyumayı seviyor bazen.