aysenut_11 Altı aylık bir bebeğim var biberon içine kaşık mamayla Normal mamayla karıştırmak İstiyorum deneyen var mı
annebenanneoldum Sadece merak ediyorum, özel bir sebebi var mı yoksa içmediği için falan mı böyle yapmayı düşündünüz?
aysenut_11 annebenanneoldum geceleri uymuyor bir arkadaşım tavsiye etti o doyur hem diye hem rahat uyur diye o yüzden sordum
annebenanneoldum aysenut_11 gece mamalarının sindirimi zor olduğu için çocuğun geç açılmasına ve bu sebeple de daha izin süre uyumasına sebep olduğuna dair bir yazı okumuştum. Karıştırmamanızı tavsiye ederim 💖