Sedoscum Merhabalar güzel anneler 🫶🏻 size bir sorum olacak. Birincisi; Esenyurt’un tehlikeli mahalleleri varmış bu sebeple oralarda oturanlar ya evlerini satıp başka yerlere taşınıyorlarmış yada oturanlar da çok olaylı gürültülü oluyormuş çevreden duyduğumuz bunlar güvenli mahalle vs. felan bilgilerinizi almak isterim. İkincisi; Beylikdüzü’nde oturanlar ise komşu, mahalle, çevre, ulaşım, çocuk alanları, aile piknik yerleri vs. durumları size göre nasıl zorlandığınız yada memnun kalıp kalmadığınız şeyler varsa bu postta buluşalım ✨😌💝
Kocamdaaakocammm Sedoscum Ben beylikdüzünde oturuyorum cnm oturduğum yer çok sessiz ve sakin 🤩 3.yildir buradayım Esenyurt için kim demişse doğru demiş 😂😂
Kocamdaaakocammm Sedoscum Kesinlikle düşünmeden hemde beylikdüzüne gelin 🤩 Benim gorumcem de esenyurttan ev aldı kendisi ankarada oturuyor seneye yaza gelicek oda buraya asla esenyurtta gelmem diyo kiraya verdi