Daha önce de post açmıştım ama hala kafam karışık.bebeğim üç aylık olmak üzere.günde 4 kere 120 CC mama veriyorum.geri kalan zamanlarda anne sütü içiyor.ama 120 CC sanırım az geliyor.ama üç aylık bebek için 120 ideal değil mi.doymuyor ağlıyor.kilo alımı da fazla.korkuyorum bir rahatsızlığı olacak diye.benim gibi olan var mı