aslihansm aslında daha önceden yani hamileyken alıp da buna alıştiricam dediğim bişey olmadı. Ama oğlum doğduktan birkaç gün sonra sürekli eldivenini önlüğünü ya da üzerine örttüğümüz şeyleri kucaklıyordu yanağına götürüyordu. Biz de demek ki istiyo bişey diyerekten eline verdik öylelikle gittikçe daha da bağımlısı oldu şuan en iyi arkadaşı bizim de ikinci çocuk gibi. 😂