ygmrln benimde oglum 11 ay 13 gunluk yasini doldurunca ise baslarim diyorum birlac yere basvuru yaptim ama aklima geldikce aglayasim geliyor kayin validem bakacak eltimin 10 ve 5 yasindaki 2 cocuguyla birlikte kayinpederimde emekli cocuklarla oynayan sevecen bi adam birlikte bakacaklar ama gelde icime anlat maddiyat zorluyor cocuguma iyi bi gelecek birakmak istiyorum ama onu buyutmek yetistirmek egitmekte istoyorum anneligin en zor yanlarindan biri sanirim ve asiri sıkısms hissediyorum kendimj ya babannesine cok baglanirsa ben olmasamda olur olursam onun icin tesirginlik bitiriyor beni eltim birinci cocugunu bir yasinda birakmis ve kiz babannesiyle yatip kalkiyor boyle olursa mahvolurum ama eltim ikinci cocugunda 2 bucuk yasina kadar bakti anneci cok ikimci cocugu mesela