ygmrln işe başlamadan önce de babaannesiyle çok sık görüşüyorduk, kızım alışkındı ona ama yine de bağlanma olmadı. Hala daha akşamları ben gelince babaannesine daha gıcık davranıyor, annem versin, annem yapsın falan diyor sadece benim ilgilenmemi istiyor ben eve geldiğimde. Yani bağlılık konusunda sorun yaşamazsınız içiniz rahat olsun, 4 gün çalışacakmışsınız zaten, 3 gün tamamen siz çocuğunuzla birlikte olacaksınız. Dilinden evet bizim kadar iyi anlamıyor başka kimse, 4 yaşında olup gayet iyi konuşmasına rağmen hala en iyi ben anlıyorum, çünkü ne isteyeceğini önceden tahmin etmiş oluyorum. Ama yine de bir şekilde anlıyor karşıdaki diğer kişi de. Siz gereken her şeyi konuşursunuz zaten, gün içinde de konuşursunuz kayınvalidenizle, zamanla o da dilinden daha iyi anlamaya başlayacaktır