asli57 tulititultitay hipp bizde aşırı gaz yaptı ve sanki doyuruyordu sürekli acikiyodu Bebelac Gold a geçtik 0 gaz
busraltin tulititultitay sma comfort kullanıyorum gaz yapıyor mu anlamıyorm da benim bebeğim de dışkı yapamama sorunu var şimdilik sma fena değil gibi
alparr tulititultitay Sma comfort kullandım bugün gaz yapmadı gazlı bebeğimde ve kala yapmakta ilk defa zorlanmadı 3 defa kaka yaptı güzel sindirdi beğendim şimdilik
2erkekannes asli57 benim de bebeğim 1 ay 4 günlük 3 gündür doymuyor sürekli ağlıyor bende mama almayı düşünüyorum çok gazlı bir bebek. Sizin ki ne kadarlık nasil memnun musunuz