blogbyirosh merhabalar önce günde 3 adet veriyordum ama yemek yemeyi kesti tok olduğu için, hızlı kilo aldı 20 günde 600 gr ama beslenmeyi etkilediği için ben 2 ye düştüm. Sabah yarım veriyorum birkaç saat sonra kahvaltı. Öğle uykusu sonrası kalan yarımı veriyorum. Sonrasında meyve yerse vs ara öğün istemezse zorlamıyorum akşam yemeği yiyor. 9 da uyuyoruz uyurken 1 tam şişe veriyorum. Akşam yemeğini güzel yediyse ve uykusu 1-2 saat sonraysa mama vermiyorum yarım mama gece rüya öğünü yapıyorum çokta memnunum bağışıklık güçlendi kıldan nem kapan çocuğum hasta olmuyor şükür. Mama hem kilo aldırıyor düzenli hemde geriye düşmedi persentilde iyiyiz. Tombul bir bebek beklentim zaten yoktu ama stabil ve ileriye gidiyor memnunum