Merhaba 2 ay öncesi 2. Bebeğimin 6 haftalık kalbi durdu ve kürtaj oldum. Doktorum ilk adetten sonrası korunmasız devam edebilirsin demişti. Başka bir doktora gittim bu gün rutin kontrol için. Sağ yumurtamda kist varmış yaklaşık ceviz boyutunda. Ama her şey yolunda rahim toparlanmış dedi. Kistin de hamileliğe engel olmadığını zararsız bir kaç aya kendi kendine gidiceğini söyledi. Bebek için de 6 ay beklemem gerektiğini söyledi. Zaten şu anda tam hazır değilim psikolojik olarak da. Ama kendimi yeniden hazırlamaya çalışıyordum. 6 ay demesi kafamı karıştırdı. Araştırdığımda küçük haftalarda ki gebeliklerde bir regl sonrası kalınabilceğini söylüyor. Ama yeniden aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. O yüzden beklemek daha mı sağlıklı olur bilmiyorum. Daha önce böyle kötü bir tecrübe yaşayıp ne kadar sonra hamile kaldınız? Aranızda yaşayan vardır bu durumu diye sormak istedim.