Naz5558 benimde bebeğim 45 günlük oldu ağlıyordu sütüm az geliyordu öncelikle sütünün olduğuna inanmalısın çünkü beynindeki hormon ona göre çalışıyor ben mama verirken ağkıyordum bebeğime yetemiyorum diye bide ilk bebeğimdi hatta burdan da açmıştım sütüm yetmiyor diye şimdi motilium hap var onu al 5 lira zaten sabah akşam yemekten önce onu iç mide ilacıymış ama yan etkisi süt yapmasıymış, bununla birlikte solgarın bira mayası hapı var vitamin b12 brewers yeast yazıyor üzerinde bundan da 6 saatte 2 tablet al bir de karamalz diye bir içecek var jokerde buldum ben gece yatarken de ondan içtim şimdi onu bıraktım haplara devam ediyorum inşallah zamanla onları da bırakcam ama bunlarla benim sütüm çok şükür artık akıyor 🧿 ama inanmak en önemlisi bunu unutma uzun oldu ama inşallah faydası olur