Naz5558 canım ben laktamax kullandım baslarda ıkı sıse ıctım kapsül seklınde , o sutumu arttrmıstı. Hoşafta yapabılırsın az seker atarsan guzel olur senın ıcın. Bol su ve sutum var dusuncesıyle sutun olur ınsallah. Bak dusunce deyıp gecme sutum yok dedıkce ınsanın sutu olmuyor.