Aselhafsa bende doğumdan 2 buçuk ay sonra regl oldum düzenli sayılırdı. Geçen ay 4 gün erken oldu bu ayda 8 gün gecikti hala olmadim. Dün test yaptım negatifti ama hala olmadim ya çok korkuyorum bebegim 10 aylık birde 4 yaşında kızım var. 3. Çocuk düşüncesi çok korkutuyor