Happybaby06 Evi su bastı vana eski olduğu için patladı kiraciyim hiç demeyin yaptır ev sahibi ödesin ödemez dediğimiz an kiraya zam yapar 😂😂 açık arıyor kendimiz yaptırcaz evin ortasi tümsek oldu onerileriniz nedir ucuza nasıl hallederim
Happybaby06 Birde ev sahibine söylesem mi zaten ben ödeyeceğim bari kendi seçsin ama bir taraftan da evi su bastı desem evimi mahvettiniz demeye başlayacak ay isim zor ya ne yapcam
Happybaby06 Akıllı pratik ve zeki hatunlar yardım bekliyorum hem ev sahibini kizdirmadan hemde ucuza nasıl hallederim birsey derse gidip ev alacağım o noktaya geldim🤓🤓