kuzeyinannesi06 2 hafta önce biz de yaşadık 4 aya girdiğinde. 4 ay kontrolüne gittiğimizde mama içmiyor sürekli ağlıyor dedik. Doktorumuz kan tahlili ve akciğer filmi istedi. Ciğerleri balgam dolmuş o yüzden içmiyordur dedi 4 gün hastanede yattık antibiyotik tedavisi aldık. İnşallah sizde öyle bir durum yoktur sadece atağa bağlıdır ama devam ederse bir doktora gösterin derim. Şimdi çok şükür düzeldi mamalarını aynı iştahla içiyor çok şükür