Deletedmom_220 her şey zamanla rayına oturacak arkadaşım biraz zamana ihtiyacın var sende göreceksin zaten iyice adapte olduktan sonra çorap söküğü gibi gelecek ..
Bak sana şunu anlatayım bebeğimde meme reddi oldu biberonu kabul etmiyordu kaşık biberonla besliyordum o kadar zor geliyordu ki bir sağlık ocağına gitmek işlence givi geliyordu çünkü bazen denk geliyordu beslenmesi illet oluyordum ..
Zamanla zamanla beni bıraktı ama yavaş yavaş biberona alıştı ama hala daha zorla besliyorum ek gıda da öyle gidiyor sevmiyor ..
Ama kabullendim bu böyle dedim ilk zamanlardaki gibi hissetmemeye başladım ..
O kadar bunalıma girdim ki sana anlatamam keyif alamıyor yetemiyor mutsuzdun açıkçası beslenme deyince elim ayağım titriyordu ..
Ama geçti eskisi gibi kalmadı ..
Geçecek seninde bebeğinin de zamana ihtiyacı var yalnız değilsin …
Hayatının en güzel sorumluluğu onu da Allah sana bahşetmiş şükürler olsun ki sağlıkla büyüt 🩷🌸🌸