Merhaba
Oğlum 26 günlük ve bazı alerji belirtileri var; yüzünde ve boynunda kızarıklık ve kuruluk, makat çevresinde hare şeklinde kızarıklık, gürültülü mukuslu kaka ve gaz çıkarma.
Internet araştırmamda alerji testinin 1 yaşa kadar doğru sonuç vermediği söylenmiş. Doktor doktor gezmek istemiyorum, annelerin tecrübe paylaşımlarından çare bulunmayan bi durum olduğu izlenimi edindim. Gittiğim çocuk doktoru da evet alerji olmuş deyip geçmiş, önem vermemişti.
Diyet yapmayı düşünüyorum. Benzer şeyleri yaşayan anneler tecrübenizi paylaşabilir misiniz? Süt et yemeyince hem ben besinsiz kalacağım hem bebeğime süt kalitesi düşmeyecek mi? Ne yapmalıyım?
Uzayan sarılık da devam ediyor. 1. ay aşısı da yaklaştı. Ne yapacağımı bilmiyorum.. Tecrübesi olan paylaşabilir mi
https://i.imgyukle.com/2020/01/19/VW0nzy.png