Benım kızım 5 ay 17 gunluk bogazında bısey kalır korkusuyla cok bekledım ama o kdr korkulacak bısey yok tadımlarla basladım yogurt vermekle basladım yogurt sanırım bıraz eksı geldıkı cok sevemedı neyse anne sutuyle yumurta sarısı ıslatıp verıyorum elmayla anne sütü yıne karıstırıp verıyorum bunlarla 3 gun kuralını bıtırdık yarın kabak vermeye baslayacam cevremdekı cogu ınsan saglık ocagında kı hemsırelerde cok bulamaç halıne getırme maksımum bırseyle karıstırıp ver dıyorlar bana da anne sütü daha mantıklı geldi