Kızlar 1.5 haftalık bebişim maslalah güzel emiyor bı iki kere mama verdim ama şu gece beslenmesi canımı sıkıyor uyanmak istemiyor uyanıyor 2 dk çekiyor uyuya kalıyor napicam çok korkuyorum sanki emzirmessem aç kalıcak olmaz diyorum kaldırmak lazım öneride bulunur musunuz siz nasıl yaptınız ve dün sadece 2 kere emzirdim gece bide sabah verdim iste hep uyuyor acikincada dünyaları yıkıyor napcaz böyle