Omeraslan iremaydmr 3 ve 5. Ay da yapıldı. Özel bir aşı ağızdan veriliyor. Eczaneden kendiniz alıyorsunuz
iremaydmr svncgldgn aynı aşı değil mi sağlık ocağının dediğiyle özel doktorumuz böyle isim verdi ilk kez duydum
sekizaralik İki farklı marka var. Rotarix ve rotateq doktorunuz hangisini söylerse gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz tek farkları biz yaptırdığımız zaman rotarix 2 doz rotateq 3 dozdu