papatya0909 bende tatinciyim 2.5 yıldır Tokat merkezde yaşıyoruz. Kiralar çok pahalı ev bulmak çok zor. Birde nereden geliyorsunuz bilmiyorum ama sosyal aktivite çok kısıtlı geliyor bana. Ben aslen İstanbul’luyum eşim Trabzon’lu uzunca yıllar Trabzon’da yaşadık sonra görev nedeniyle Tokat’a geldik 2.5 yılımız daha var :)
Hastane imkanları çok kısıtlı eşim doktor olmasına rağmen çocukların bazı hastalıklarında Samsun ve Ankara’ya gitmek durumunda kalıyoruz oralara yakın olması çok iyi. Maalesef Tokat’ta sağlık açısından her bölğm yok.
Meyve sebzesi harikadır burada yediğinizden daha lezzetli sebze meyve yiyeceğiniz bir yer yok bence toprakları çok verimli. O açıdan pazar alışverişi uygun bence. Marketler açısından da sıkıntı yaşamazsınız. Ulaşım konusunda yorum yapamıyorum çok otobüs kullanmıyoruz ama her yere otobüsler var saat ve ücretlerini bilemiyorum.
Okullarda fena değil özel okullarından 1-2 tanesi çok iyi devlette de bazı okullarda çok talep gören öğretmenler var. Başka sorunuz olursa cevaplayabilirim bildiğim kadarıyla.