Hanımlar benim cildim hamileliğimin son haftalarına kadar mükemmeldi ne bir leke ne bir sivilce hiçbir şey yoktu. Doğuma 2-3 hafta kala 5 dakika kadar güneşte kaldım ve inanılmaz lekeler oluştu cildimde koyu koyu yanaklarımdan şakaklarıma doğru allık gibi simsiyah lekeler ne yaptıysam geçiremedim. Şimdi de sivilce çıkmayan yüzün sivilce doldu lekeli lekeli hepsi. Yüzüm aşırı kötü oldu var mı lekeler ve sivilce izleri için öneriniz. Aşırı kafaya takıyorum ya 🥺