aysenur28 Bebeğim 2.5 aylık, 40 ına kadar gayet güzel alıyordu emziği ama sonrasında bıraktı ve almıyor tekrar alması için ne yapabilirim, emziği aventin emziğiydi
Kuzularinanasi aysenur28 tutmayan tutmuyor ne yapsaniz.benim kucugum asla almadi ne biberon ne emzik.deneyin baska markalari ama almayabilir yani cok da zorlamayin
aysenur28 hunilimomy tutuyor gibi yapıyor ama maksimum 2 3 dakika sonra geri atıyor 🙄 pes ettim artık
zulis2024 Ben de bu dertten muzdaripim. Denemediğim emzik kalmadı 5 aylık olduk asla almadı. Uykusu hiç yok o yüzden ısrar ettim belki uyur diye gündüzleri ama maalesef.