vittirivizzikadamlar bu zamanda sütün zararlarını anlatmak istemiyorum bıktım kendi adıma. Kısacası vermeyin, hiçbir faydası yok çocuğu yemekten uzaklaştırmakla kalırsınız bagımlı hale getirirsiniz. Bağışıklığını da düşürüyor bağırsak florasını da bozuyor 30a varmadan mide bagırsak sorunlarıyla karşılaşması muhtemel.