Kızlar oğlum 9 aylık,kulakları ağrıyor genelde geceleri başlıyor mecbur çok ağladığı için calpol veriyorm kesiyor,doktora da götürdük baktirdj gayet temiz çıktı enfeksiyon iltihab v.s birsey yok dedi doktor, muhtemelen diştendir dedi,sizler nasl baş ettnz bu kulak ağrısıyla ya sürekli çocuğuma ilaç vermek istemiyorm,napsam da hafifletsem ağrısını,sizler neler yaptnz tecrübeli annelerm bilgilendirirmsnz beni🫶🫶